.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی رایکای بابل در ایستگاه پایانی
تیم رایکای بابل در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال، مهمانش آرمان گهر سیرجان را سه بر صفر شکست داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، هفته سی و چهارم و پایانی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، امشب به طور همزمان از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد که در یکی از دیدار‌ها تیم رایکا در مقابل میهمان خود آرمان گهر سیرجان ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

تیم رایکا که هفته گذشته مقابل ملوان به پیروزی رسیده بود و در لیگ دسته یک ماندنی شده بود امشب برای اعاده حیثیت به مصاف حریف سیرجانی رفت و در یک بازی برتر سه بر صفر این تیم را شکست داد.

گل‌های تیم رایکا را در این دیدار امین رضایی در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند تا تیم رایکا نیمه نخست را با همان تک گل به سود خود به رختکن برود.

رایکا در نیمه دوم هم به حملات خود ادامه داد تا اینکه مهرداد حیدری مهاجم گلزن این تیم در دقایق ۸۴ و ۹۵ دوگل دیگر برای این تیم به ثمر رساند تا نماینده بابل در پایان سه بر صفر به پیروزی برسد.

در پایان رقابت‌های این فصل لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم رایکا با کسب ۳۷ امتیاز در مکان سیزدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

همچنین تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک با کسب ۶۶ و ۶۳ امتیاز به عنوان تیم‌های اول و دوم این مسابقات به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کردند.

در انتهای جدول تیم‌های نیروی زمینی، سپیدرود رشت و شهرداری تبریز با کسب مقام‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم به لیگ دسته ۲ سقوط کردند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.